Dołącz do nas i urządzaj na lepsze!

Nasze wartości

W naszym zespole chcemy tworzyć uczciwe i przejrzyste relacje, tworząc przestrzeń współpracy i rozwoju. Jeśli jesteś osobą, która cechuje się zaangażowaniem i inicjatywą, chcesz się rozwijać i wciąż szukasz nowych wyzwań – z pewnością świetnie odnajdziesz się w Kadax!

Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?

Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie.Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie.
Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie.
Przyjazna atmosfera łączy na długo i jest fundamentem partnerskiej relacji.Przyjazna atmosfera łączy na długo i jest fundamentem partnerskiej relacji.
Przyjazna atmosfera łączy na długo i jest fundamentem partnerskiej relacji.
Stwarzamy pełną pozytywnej energii przestrzeń szacunku i współpracy.Stwarzamy pełną pozytywnej energii przestrzeń szacunku i współpracy.
Stwarzamy pełną pozytywnej energii przestrzeń szacunku i współpracy.
Tworzymy miejsce, które daje ciekawe wyzwania i satysfakcję z każdego dnia!Tworzymy miejsce, które daje ciekawe wyzwania i satysfakcję z każdego dnia!
Tworzymy miejsce, które daje ciekawe wyzwania i satysfakcję z każdego dnia!

Stale poszukujemy nowych talentów do naszego zespołu. Jeśli uważasz, że wartości, które wyznajemy są bliskie Twojemu spojrzeniu na rozwój zawodowy – aplikuj! Wierzymy, że biznes to sport zespołowy, a dobra  drużyna to podstawa. Naszym celem jest być „najlepszą wersją siebie”, zarówno z aspekcie całej organizacji, jak i każdego z członków naszego zespołu. Dołącz do nas i urządzaj na lepsze!

BENEFITY

Ubezpieczenie grupoweUbezpieczenie grupowe
Ubezpieczenie grupowe
Prywatna opieka medycznaPrywatna opieka medyczna
Prywatna opieka medyczna
Hurtowe ceny na nasze produktyHurtowe ceny na nasze produkty
Hurtowe ceny na nasze produkty
Różnorodne i ciekawe projektyRóżnorodne i ciekawe projekty
Różnorodne i ciekawe projekty
Rozwój zawodowy, ambitne zadaniaRozwój zawodowy, ambitne zadania
Rozwój zawodowy, ambitne zadania

Proces rekrutacji

Przesłanie aplikacjiPrzesłanie aplikacji

Przesłanie aplikacji

Aktualne oferty pracy znajdziesz poniżej. Znajdź tą, która do Ciebie pasuje i aplikuj! Sprawdzamy wszystkie aplikacje z uwagą i zainteresowaniem i wybieramy te, które najlepiej odpowiadają potrzebom związanym z pracą na danym stanowisku.

RozmowaRozmowa

Rozmowa

Zadzwonimy do ciebie, by ustalić termin spotkania. Podczas rozmowy szczegółowo opowiemy o stanowisku i współpracy. Na tym etapie mogą się pojawić testy wiedzy lub umiejętności. Odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy wszystkie wątpliwości.

ZatrudnienieZatrudnienie

Zatrudnienie

Przedstawimy ci naszą ofertę współpracy. Wszystkie pozostałe osoby, które zaprosiliśmy na rozmowę, otrzymają od nas informację o zakończeniu procesu rekrutacji oraj o jej wyniku.

AKTUALNE OFERTY PRACY

Asystent/ka Biura Zarządu

Asystent/ka Biura Zarządu

Firma NETFOX TRADE Sp. z o.o., właściciel marki Kadax.pl z siedzibą w Myślenicach poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/ka Biura Zarządu. Miejsce pracy: Myślenice.


Zakres zadań:

  • Kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji codziennych zadań
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Umawianie i koordynowanie spotkań Prezesa Zarządu 
  • Przygotowywanie prezentacji, zestawień i raportów
  • Redagowanie korespondencji i oficjalnych pism
  • Wsparcie organizacyjne, operacyjne i administracyjne Zarządu
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy 
  • Tłumaczenie korespondencji, dokumentacji, powierzonych pism z języka polskiego na język angielski 
  • Współpraca z urzędami i firmami zewnętrznymi
  • Bieżące rozwiązywanie problemów
  • Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw
  • Profesjonalne reprezentowanie organizacji i dbanie o jej dobry wizerunek
  • Pozostałe prace sekretarskie min. koordynacja podróży służbowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe 
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Praktyczna znajomość zasad zarządzania obiegiem dokumentów i informacji oraz prowadzenia korespondencji biznesowej
  • Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji, z nastawieniem na współpracę
  • Umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i kultura osobista,
  • Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość Pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2/C1 
  • Komunikatywność i otwartość
  • Umiejętności analizy i wyciągania wniosków,
  • Dokładność i sumienność,
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Kreatywność,
  • Ambicja i chęć rozwoju,
  • Pozytywne podejście.
  • Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w siedzibie firmy w Myślenicach

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub dowolną wybraną przez kandydata

  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w zakresie organizacji

  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia

  • Ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny

  • Pakiet kawowy, dofinansowanie posiłków, firmowy parking

  • Przyjazną atmosferę pracy

Kandydatów zainteresowanych udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV wraz z aktualnym zdjęciem oraz informacją o wysokości oczekiwanego wynagrodzenia brutto.

Miejsce pracy:

Myślenice, Małopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

Firma NETFOX z siedzibą w Myślenicach przy ul. Cegielskiego 3, zatrudni do pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego


Zakres zadań:

  • wsparcie posprzedażowe klienta detalicznego w kanale Amazon (obsługa bieżących zgłoszeń kupujących w języku niemieckim, włoskim, hiszpańskim lub francuskim)

  • redakcja i tworzenie opisów produktowych

  • dbanie o poprawność i prawidłowość dokumentacji dot. sprzedaży

  • administracja dokumentacją handlową i transportową powiązaną z zamówieniami

  • koordynacja przepływu informacji pomiędzy Klientami a działami operacyjnymi firmy


Wymagania:

  • biegła lub b. dobra znajomość języka niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego, umożliwiająca komunikatywne porozumiewanie się w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • bardzo dobre zdolności interpersonalne
  • rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej i pracy w zespole
  • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku
  • znajomość MS Office, obsługa komputera na bardzo dobrym poziomie.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • energia do działania, elastyczność i kreatywność
  • doświadczenie w relacjach z klientem e-commerce

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę

  • realizację ciekawych projektów

  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • grupowe ubezpieczenie pracownicze, pakiet medyczny, parking

  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy

  • pracę w systemie jednozmianowym

  • elastyczne godziny pracy 
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym

Miejsce pracy:

Myślenice, Małopolskie

 Analityk danych

Poszukujemy Analityka danych

Chcesz pracować w firmie z 15-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce? Specjalizujemy się w działalności handlowej i wiemy, jak poruszać się w kanałach sprzedażowych. Jeśli posiadasz dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i zdolności logicznego myślenia, bez problemu odnajdziesz się u nas jako Analityk Danych.


Zakres zadań:

  • Łączenie danych z wielu źródeł
  • Wizualizacja danych i tworzenie raportów
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie
  • Projektowanie narzędzi Excel

Wymagania:

  • Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy w Myślenicach
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość Microsoft Excel w szczególności: dobra znajomość tabel przestawnych, podstawy Power Query oraz podstawy VBA będą dodatkowym atutem
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz przyswajania i wykorzystywania informacji
  • Rzetelne realizowanie powierzonych zadań i dbałość o szczegóły
  • Wysokie zdolności analityczne i umiejętność integracji danych pochodzących z różnych źródeł
  • Dobra organizacja czasu pracy i samodyscyplina
  • Samodzielność i proaktywność w działaniu
  • Doświadczenie w obszarze e-commerce lub na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy
  • Dużą samodzielność w działaniu i wpływ na podejmowane decyzje
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy
  • Pracę w systemie jednozmianowym
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych

Miejsce pracy:

Myślenice, Małopolskie

Manager ds. sprzedaży Ebay

Poszukujemy Managera ds. sprzedaży w marketplace Ebay

Chcesz pracować w firmie z 15-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce? Specjalizujemy się w działalności handlowej i wiemy, jak poruszać się w kanałach sprzedażowych. Jeśli posiadasz dobrze rozwinięte umiejętności sprzedażowe i zdolności logicznego myślenia, bez problemu odnajdziesz się u nas jako Manager ds. sprzedaży Ebay.


Zakres zadań:

  • Realizacja celów sprzedażowych, marżowych i rentowności w kanale Ebay
  • Aktualizacja modelu P&L Sprzedaży Ebay, analiza osiąganej marżowości sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji kosztów i maksymalizacji zysków
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i przekrojowych analiz wyników sprzedaży generowanej poprzez platformę Ebay
  • Bieżące raportowanie i optymalizacja kluczowych KPI’s
  • Zarządzanie narzędziami sprzedaży Ebay
  • Wsparcie i koordynacja zespołu w obsłudze zamówień z kanału e-commerce
  • Rozwijanie i wdrażanie produktów, zarządzanie działaniami promocyjnymi i komunikacją oraz tworzenie i optymalizacja procesów sprzedaży we współpracy z innymi jednostkami
  • Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań np. analiza skuteczności działań promocyjnych
  • Bieżący nadzór nad operacyjnym funkcjonowaniem sprzedaży na Ebay
  • Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji
  • Raportowanie do Prezesa spółki

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na Ebay, doświadczenie w pozostałych Marketplace będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w tworzeniu i implementacji strategii sprzedażowej w marketplace oraz marketingu produktów online
  • Praktyczna wiedza na temat e-commerce i marketingu internetowego
  • Wiedza o zarządzaniu portfelem produktów, budowaniu wartości i marży
  • Znajomość narzędzi wspierających sprzedaż np. Baselinker, będzie dodatkowym atutem
  • Praktyczna znajomość platformy sprzedaży Ebay
  • Dobra znajomość jednego z języków: angielski, niemiecki, francuski
  • Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
  • Zdolności analityczne i umiejętność́ strategicznego myślenia
  • Doskonałe umiejętności komunikacji i nastawienie na osiąganie celów

Oferujemy:

  • Rozwój zawodowy i menadżerski w firmie o europejskim zasięgu
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Decyzyjność oraz duży wpływ na rozwój kanału sprzedaży
  • Wsparcie szkoleniowe
  • Wynagrodzenie stałe oraz system motywacyjny
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych

Miejsce pracy:

Myślenice, Małopolskie