Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Dołącz do nas i urządzaj na lepsze!
Nasze wartości
W naszym zespole chcemy tworzyć uczciwe i przejrzyste relacje, tworząc przestrzeń współpracy i rozwoju. Jeśli jesteś osobą, która cechuje się zaangażowaniem i inicjatywą, chcesz się rozwijać i wciąż szukasz nowych wyzwań – z pewnością świetnie odnajdziesz się w Kadax!
Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
Stale poszukujemy nowych talentów do naszego zespołu. Jeśli uważasz, że wartości, które wyznajemy są bliskie Twojemu spojrzeniu na rozwój zawodowy – aplikuj! Wierzymy, że biznes to sport zespołowy, a dobra drużyna to podstawa. Naszym celem jest być „najlepszą wersją siebie”, zarówno z aspekcie całej organizacji, jak i każdego z członków naszego zespołu. Dołącz do nas i urządzaj na lepsze!
BENEFITY
Proces rekrutacji
Przesłanie aplikacji
Aktualne oferty pracy znajdziesz poniżej. Znajdź tą, która do Ciebie pasuje i aplikuj! Sprawdzamy wszystkie aplikacje z uwagą i zainteresowaniem i wybieramy te, które najlepiej odpowiadają potrzebom związanym z pracą na danym stanowisku.
Rozmowa
Zadzwonimy do ciebie, by ustalić termin spotkania. Podczas rozmowy szczegółowo opowiemy o stanowisku i współpracy. Na tym etapie mogą się pojawić testy wiedzy lub umiejętności. Odpowiemy na Twoje pytania i rozwiejemy wszystkie wątpliwości.
Zatrudnienie
Przedstawimy ci naszą ofertę współpracy. Wszystkie pozostałe osoby, które zaprosiliśmy na rozmowę, otrzymają od nas informację o zakończeniu procesu rekrutacji oraj o jej wyniku.
AKTUALNE OFERTY PRACY
Specjalista ds. E-Commerce Allegro
Specjalista ds. E-Commerce Allegro
NETFOX to dynamicznie rozwijająca się firma e-commerce, działająca zarówno w Polsce, jak i na rynkach europejskich. Aktualnie poszukujemy osoby odpowiedzialnej za zarządzanie treścią naszych ofert.
Jeśli masz doświadczenie w pracy na Allegro, świetnie się odnajdziesz na tym stanowisku! A jeśli dopiero zaczynasz i miałeś/aś styczność z tworzeniem opisów ofert i miniaturek – to również idealna okazja dla Ciebie. Nie musisz znać wszystkich aspektów od razu – wszystkiego Cię nauczymy.
Kluczowe są chęć rozwoju i zaangażowanie.
Zakres zadań:
- Tworzenie i optymalizacja ofert na Allegro, poprawa opisów, konfiguracja cenników dostaw i innych elementów platformy
- Praca z arkuszami kalkulacyjnymi według określonych procedur
- Zarządzanie treściami w systemie Baselinker
- Prowadzenie kampanii Allegro Ads
- Podstawowa edycja grafik
- Tworzenie opisów produktów z wykorzystaniem zasad sprzedażowego copywritingu
- Współpraca z zespołem i koordynacja działań contentowych
Szukamy osoby, która:
- Posiada podstawową wiedzę na temat e-commerce i chce dalej się rozwijać w tej branży
- Jest dostępna od poniedziałku do piątku w naszej siedzibie w Myślenicach
- Potrafi tworzyć treści zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny
- Jest odpowiedzialna, zorganizowana i angażuje się w powierzone zadania
- Umie zarządzać własnym czasem i efektywnie współpracować z zespołem
- Chce zdobywać doświadczenie i realizować nowe cele
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Możliwość rozwoju w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Niezbędne narzędzia i sprzęt do pracy
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Firmowy parking
- Dowolną formę współpracy – umowa o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt B2B
Mile widziani również studenci, którzy chcą zdobyć doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej branży e-commerce.
Zapraszamy do aplikowania!
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Samodzielna/ny Księgowa/wy
Samodzielna/ny Księgowa/wy
Firma NETFOX TRADE Sp. z o.o., właściciel marki Kadax.pl z siedzibą w Myślenicach poszukuje kandydatów na stanowisko Samodzielna/ny Księgowa/wy . Miejsce pracy: Myślenice.
Zakres zadań:
-
prowadzenie pełnej księgowości w zgodzie z polskimi przepisami rachunkowości,
-
odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe (m. in.. VAT, CIT itp.), sprawozdawczości GUS, raporty JPK,
-
umiejętność rozliczania różnic kursowych,
-
rozliczenie księgowe sprzedaż w kanałach e-commerce
-
kpntakt oraz współpraca z:, Urzędem Skarbowym i innymi organami podatkowymi, instytucjami zewnętrznymi m. in. banki, itp.
-
przygotowanie miesięcznych i rocznych bilansów oraz rachunku wyników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
prowadzenie rozrachunków oraz terminowanie należności i zobowiązań,
-
przygotowywanie zestawień i raportów zgodnie z potrzebami przełożonych,
-
prowadzenie ewidencji majątku trwałego firmy,
-
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.
Wymagania:
-
minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w spółce prawa handlowego
-
znajomość zagadnień z zakresu podatku dochodowego, podatku VAT
-
wykształcenie wyższe kierunkowe,
-
znajomość przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
-
otwartość na w pacę z programem Subiekt GR oraz Rewizor GT
-
umiejętność analitycznego myślenia, otwartość w poszukiwaniu nowych rozwiązań,
-
dbałość o proces obiegu dokumentów oraz automatyzację procesów,
-
odporność na stres, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-
gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w Myślenicach
-
umiejętności analizy i wyciągania wniosków,
-
dobra organizacja pracy i samodzielność
Oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
-
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia zawodowego,
-
rozwój zawodowy/szkolenia,
-
benefity w postaci opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego,
-
pracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespole
-
parking firmowy
Prosimy o przesłanie CV wraz z informacją o wysokości oczekiwanego wynagrodzenie brutto oraz o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Netfox – Aleksy Lisowski danych osobowych w celu procesu rekrutacji (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Magazynier
Poszukujemy Magazyniera
KADAX – jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą branży e-commerce w Myślenicach. Praca w KADAX to stabilne zatrudnienie, stałe wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity.
Proponujemy pracę w naszym nowoczesnym Centrum Logistycznym w Myślenicach, gdzie główne zadania do wykonania to kompletowanie i pakowanie zamówień do dalszej wysyłki.
Czego oczekujemy:
- silnej motywacji do pracy
- sprawności manualnej i dokładności
- punktualności i odpowiedzialności
- dyspozycyjności oraz gotowości do elastycznego czasu pracy do wyboru:
- Praca w systemie dwuzmianowym,
- Praca weekendowa w soboty i niedziele,
- Praca w nocy,
- Praca w niepełnym wymiarze czasu.
Z naszej strony oferujemy:
- elastyczne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę*
- terminowo wypłacane wynagrodzenie adekwatne do wkładu pracy*
- prywatą opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe*
- szkolenia zawodowe*
- rabat na zakup firmowego asortymentu
- firmowy parking
*szczegóły podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Jednym z filarów naszej kultury firmowej jest zapewnienie długoterminowego i stabilnego zatrudnienia naszych pracowników.
Aplikację na stanowisko prosimy przesłać za pomocą formularza na stronie internetowej lub bezpośrednio wysyłając swoje CV na adres: praca@kadax.pl.
Zapraszamy do naszego zespołu!
Prosimy o przesłanie CV oraz o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Netfox – Aleksy Lisowski danych osobowych w celu procesu rekrutacji (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma Netfox poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Zakres zadań:
- Mailowa i telefoniczna obsługa zamówień
- Dbanie o relacje z klientami, kontrola, monitorowanie realizacji zamówień- ścisła współpraca z Logistyką i Magazynem
- Raportowanie działań i sprawna komunikacja z innymi działami w zakresie realizacji zamówień
- Wystawianie dokumentów handlowych
- Obsługa zadań administracyjnych związanych z zarządzaniem zamówieniami oraz zapewnieniem ciągłości i terminowości ich realizacji
Wymagania:
-
Wykształcenie minimum średnie
-
Umiejętność szybkiego uczenia się oraz przyswajania i wykorzystywania informacji
-
Rzetelne realizowanie powierzonych zadań i dbałość o szczegóły
-
Dobra organizacja czasu pracy i samodyscyplina
-
Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientami
-
Doświadczenie w obszarze e-commerce lub na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
-
Umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
-
Mile widziana znajomość języka angielskiego
-
Mile widziana znajomość BaseLinkera, platform Allegro, Amazon
-
Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy
- Dużą samodzielność w działaniu
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- Przyjazną atmosferę w miejscu pracy
- Pracę w systemie jednozmianowym
- Pakiet benefitów pozapłacowych (ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny).
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Asystent/ka Biura Zarządu
Asystent/ka Biura Zarządu
Firma NETFOX TRADE Sp. z o.o., właściciel marki Kadax.pl z siedzibą w Myślenicach poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/ka Biura Zarządu. Miejsce pracy: Myślenice.
Zakres zadań:
- Kompleksowe wsparcie Prezesa Zarządu w realizacji codziennych zadań
- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Umawianie i koordynowanie spotkań Prezesa Zarządu
- Przygotowywanie prezentacji, zestawień i raportów
- Redagowanie korespondencji i oficjalnych pism
- Wsparcie organizacyjne, operacyjne i administracyjne Zarządu
- Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy
- Tłumaczenie korespondencji, dokumentacji, powierzonych pism z języka polskiego na język angielski
- Współpraca z urzędami i firmami zewnętrznymi
- Bieżące rozwiązywanie problemów
- Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw
- Profesjonalne reprezentowanie organizacji i dbanie o jej dobry wizerunek
- Pozostałe prace sekretarskie min. koordynacja podróży służbowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
- Praktyczna znajomość zasad zarządzania obiegiem dokumentów i informacji oraz prowadzenia korespondencji biznesowej
- Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji, z nastawieniem na współpracę
- Umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i kultura osobista,
- Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość Pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2/C1
- Komunikatywność i otwartość
- Umiejętności analizy i wyciągania wniosków,
- Dokładność i sumienność,
- Odpowiedzialność i zaangażowanie,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Kreatywność,
- Ambicja i chęć rozwoju,
- Pozytywne podejście.
- Gotowość do podjęcia pracy stacjonarnej w siedzibie firmy w Myślenicach
Oferujemy:
-
Umowę o pracę lub dowolną wybraną przez kandydata
-
Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw w zakresie organizacji
-
Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia
-
Ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny
-
Pakiet kawowy, dofinansowanie posiłków, firmowy parking
-
Przyjazną atmosferę pracy
Kandydatów zainteresowanych udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV wraz z aktualnym zdjęciem oraz informacją o wysokości oczekiwanego wynagrodzenia brutto.
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Firma NETFOX z siedzibą w Myślenicach przy ul. Cegielskiego 3, zatrudni do pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Zakres zadań:
-
wsparcie posprzedażowe klienta detalicznego w kanale Amazon (obsługa bieżących zgłoszeń kupujących w języku niemieckim, włoskim, hiszpańskim lub francuskim)
-
redakcja i tworzenie opisów produktowych
-
dbanie o poprawność i prawidłowość dokumentacji dot. sprzedaży
-
administracja dokumentacją handlową i transportową powiązaną z zamówieniami
-
koordynacja przepływu informacji pomiędzy Klientami a działami operacyjnymi firmy
Wymagania:
- biegła lub b. dobra znajomość języka niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego, umożliwiająca komunikatywne porozumiewanie się w mowie i piśmie – warunek konieczny
- bardzo dobre zdolności interpersonalne
- rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej i pracy w zespole
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku
- znajomość MS Office, obsługa komputera na bardzo dobrym poziomie.
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- energia do działania, elastyczność i kreatywność
- doświadczenie w relacjach z klientem e-commerce
Oferujemy:
-
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę
-
realizację ciekawych projektów
-
możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
grupowe ubezpieczenie pracownicze, pakiet medyczny, parking
-
przyjazną atmosferę w miejscu pracy
-
pracę w systemie jednozmianowym
- elastyczne godziny pracy
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Analityk danych
Poszukujemy Analityka danych
Chcesz pracować w firmie z 15-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce? Specjalizujemy się w działalności handlowej i wiemy, jak poruszać się w kanałach sprzedażowych. Jeśli posiadasz dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i zdolności logicznego myślenia, bez problemu odnajdziesz się u nas jako Analityk Danych.
Zakres zadań:
- Łączenie danych z wielu źródeł
- Wizualizacja danych i tworzenie raportów
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie
- Projektowanie narzędzi Excel
Wymagania:
- Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy w Myślenicach
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość Microsoft Excel w szczególności: dobra znajomość tabel przestawnych, podstawy Power Query oraz podstawy VBA będą dodatkowym atutem
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz przyswajania i wykorzystywania informacji
- Rzetelne realizowanie powierzonych zadań i dbałość o szczegóły
- Wysokie zdolności analityczne i umiejętność integracji danych pochodzących z różnych źródeł
- Dobra organizacja czasu pracy i samodyscyplina
- Samodzielność i proaktywność w działaniu
- Doświadczenie w obszarze e-commerce lub na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy
- Dużą samodzielność w działaniu i wpływ na podejmowane decyzje
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- Przyjazną atmosferę w miejscu pracy
- Pracę w systemie jednozmianowym
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie
Manager ds. sprzedaży Ebay
Poszukujemy Managera ds. sprzedaży w marketplace Ebay
Chcesz pracować w firmie z 15-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce? Specjalizujemy się w działalności handlowej i wiemy, jak poruszać się w kanałach sprzedażowych. Jeśli posiadasz dobrze rozwinięte umiejętności sprzedażowe i zdolności logicznego myślenia, bez problemu odnajdziesz się u nas jako Manager ds. sprzedaży Ebay.
Zakres zadań:
- Realizacja celów sprzedażowych, marżowych i rentowności w kanale Ebay
- Aktualizacja modelu P&L Sprzedaży Ebay, analiza osiąganej marżowości sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji dotyczących optymalizacji kosztów i maksymalizacji zysków
- Przygotowywanie cyklicznych raportów i przekrojowych analiz wyników sprzedaży generowanej poprzez platformę Ebay
- Bieżące raportowanie i optymalizacja kluczowych KPI’s
- Zarządzanie narzędziami sprzedaży Ebay
- Wsparcie i koordynacja zespołu w obsłudze zamówień z kanału e-commerce
- Rozwijanie i wdrażanie produktów, zarządzanie działaniami promocyjnymi i komunikacją oraz tworzenie i optymalizacja procesów sprzedaży we współpracy z innymi jednostkami
- Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań np. analiza skuteczności działań promocyjnych
- Bieżący nadzór nad operacyjnym funkcjonowaniem sprzedaży na Ebay
- Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji
- Raportowanie do Prezesa spółki
Wymagania:
- Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na Ebay, doświadczenie w pozostałych Marketplace będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w tworzeniu i implementacji strategii sprzedażowej w marketplace oraz marketingu produktów online
- Praktyczna wiedza na temat e-commerce i marketingu internetowego
- Wiedza o zarządzaniu portfelem produktów, budowaniu wartości i marży
- Znajomość narzędzi wspierających sprzedaż np. Baselinker, będzie dodatkowym atutem
- Praktyczna znajomość platformy sprzedaży Ebay
- Dobra znajomość jednego z języków: angielski, niemiecki, francuski
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- Zdolności analityczne i umiejętność́ strategicznego myślenia
- Doskonałe umiejętności komunikacji i nastawienie na osiąganie celów
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy i menadżerski w firmie o europejskim zasięgu
- Niezbędne narzędzia pracy
- Decyzyjność oraz duży wpływ na rozwój kanału sprzedaży
- Wsparcie szkoleniowe
- Wynagrodzenie stałe oraz system motywacyjny
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych
Miejsce pracy:
Myślenice, Małopolskie