ZAMÓWIENIA

Jak mogę złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest bardzo prostym procesem. Wystarczy wybrać interesujące produkty i dodać je do koszyka, a następnie wybrać przycisk "Przejdź do kasy”. Przy pierwszym zakupie system poprosi o uzupełnienie danych teleadresowych lub założenie konta. W przypadku tej drugiej opcji przy kolejnych zamówieniach dane te będą uzupełniane automatycznie. Po wybraniu metody płatności i potwierdzeniu, na ekranie pojawi się nadany numer zamówienia. Dodatkowo na podany w procesie rejestracji adres e-mail, wyślemy podsumowanie złożonego zamówienia.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Kładziemy bardzo duży nacisk na to, aby czas oczekiwania na zamówione produkty był jak najkrótszy. Najczęściej towar wysyłamy w ciągu 24-48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

Jaki jest czas oraz koszt dostawy?

Czas oczekiwania na wysyłkę towaru podany jest na karcie produktu. Całkowity czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostarczenia towaru. Więcej informacji na temat dostaw znajdziesz tutaj.

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

Szczegóły dotyczące zamówienia możesz zobaczyć po zalogowaniu w zakładce Moje zamówienia. Informacje dotyczące szczegółów dostawy możesz sprawdzić na stronie firmy kurierskiej wybranej na etapie składania zamówienia. Link do śledzenia przesyłki powinieneś otrzymać mailowo.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Tak, aby to zrobić skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

PŁATNOŚCI

Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?

Tak, wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku podczas składania zamówienia. Więcej informacji na temat płatności znajdziesz tutaj.

Czy wystawiają Państwo fakturę proformę?

Tak, w sklepie Kadax.pl wystawiamy fakturę pro-forma. Wystarczy się z nami skontaktować.

Gdzie mogę znaleźć fakturę do zamówienia?

Fakturę za zamówienie znajdziesz w zakładce Moje zamówienia.

Czy w sklepie kadax.pl mają zastosowanie kody rabatowe?

Tak, w sklepie Kadax.pl mają zastosowanie kody rabatowe przygotowywane przy okazji kampanii promocyjnych. Kody te są ograniczone czasowo. Zarejestruj się i zapisz do newslettera, aby być z nimi na bieżąco. W sklepie Kadax.pl nie ma stałych kodów rabatowych.

ZWROTY I REKLAMACJE

W jaki sposób mogę zwrócić produkt lub zareklamować go?

Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru koszty zwrotu lub ewentualnej wymiany będą po naszej stronie. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Dokonamy zwrotu pieniędzy na podany w formularzu nr konta bankowego w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest otrzymanie przez nas towaru nieuszkodzonego oraz nieposiadającego śladów używania.

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje w momencie otrzymania przez sklep Kadax.pl zgłoszenia reklamacyjnego. Po otrzymaniu przez sklep Kadax.pl zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera. Rozpatrzenie reklamacji następuje do 14 dni od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.

Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Nie, w sklepie Kadax.pl nie prowadzimy wymiany zakupionych produktów. 

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone zamówienie?

Dokonamy zwrotu pieniędzy na podany w formularzu nr konta bankowego w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie. Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.