Wygląda na to, że JavaScript jest wyłączony w twojej przeglądarce. By w pełni cieszyć się naszą stroną, upewnij się, że włączyłeś JavaScript w swojej przeglądarce.
Zwroty
Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań?
Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Towar zakupiony w Sklepie Internetowym Kadax.pl możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
- Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Nie akceptujemy przesyłek nadanych za pobraniem. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru koszty zwrotu lub ewentualnej wymiany będą po naszej stronie. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.
- Jeśli wysyłasz zwrot w paczce w której otrzymano zamówienie – usuń stare oznaczenia i przyklej nową etykietę zwrotu.
- Zwracając więcej niż jeden produkt, możesz umieścić wszystkie w jednym opakowaniu. W takim wypadku naklej na paczkę jedną etykietę, a pozostałe etykiety umieść w środku.
- Dokonamy zwrotu pieniędzy na podany w formularzu nr konta bankowego w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest otrzymanie przez nas towaru nieuszkodzonego oraz nieposiadającego śladów używania.
- W przypadku problemów z przygotowaniem bądź realizacją zwrotu prosimy o kontakt pod adresem mailowym bok@kadax.pl.
Jak zwrócić produkty w Kadax.pl?


Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu produktu




Dobrze zabezpiecz towar
i zapakuj go wraz z wypełnionym formularzem




Wyślij paczkę na adres:
Magazyn Zwrotów i Reklamacji NETFOX,
ul. Kazimierza Wielkiego 58, 32-400 Myślenice




Gdy tylko Twój zwrot zostanie pozytywnie rozpatrzony, zwrócimy Ci należność za zamówienie
REKLAMACJE
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.
- Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje w momencie otrzymania przez sklep Kadax.pl zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku, gdy po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzisz wadę prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
- Paczkę z reklamowanymi produktami nadajesz na nasz koszt.
- Po otrzymaniu przez sklep Kadax.pl zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera
- Jeśli wysyłasz zwrot w paczce w której otrzymano zamówienie – usuń stare oznaczenia i przyklej nową etykietę zwrotu.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje do 14 dni od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Kadax.pl zaproponuje Ci wymianę produktu na nowy lub zwrot należności w takiej samej formie.
- Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
- W przypadku problemów z przygotowaniem bądź realizacją reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym bok@kadax.pl.
Jak reklamować produkty w Kadax.pl?


Pobierz i uzupełnij formularz reklamacji produktu




Wyślij go wraz ze zdjęciami przedstawiającymi wadę na adres reklamacje@kadax.pl




Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, by ustalić wszelkie szczegóły




Spakuj towar i przekaż paczkę wysłanemu przez nas kurierowi




Rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy o formach jej rozwiązania