Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań?

Możesz zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

  • Towar zakupiony w Sklepie Internetowym Kadax.pl możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Nie akceptujemy przesyłek nadanych za pobraniem. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru koszty zwrotu lub ewentualnej wymiany będą po naszej stronie. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.
  • Jeśli wysyłasz zwrot w paczce w której otrzymano zamówienie – usuń stare oznaczenia i przyklej nową etykietę zwrotu.
  • Zwracając więcej niż jeden produkt, możesz umieścić wszystkie w jednym opakowaniu. W takim wypadku naklej na paczkę jedną etykietę, a pozostałe etykiety umieść w środku.
  • Dokonamy zwrotu pieniędzy na podany w formularzu nr konta bankowego w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Warunkiem przyjęcia zwrotu jest otrzymanie przez nas towaru nieuszkodzonego oraz nieposiadającego śladów używania.
  • W przypadku problemów z przygotowaniem bądź realizacją zwrotu prosimy o kontakt pod adresem mailowym bok@kadax.pl.

Jak zwrócić produkty w Kadax.pl?

Pobierz i uzupełnij formularz zwrotu produktu

Dobrze zabezpiecz towar
i zapakuj go wraz z wypełnionym formularzem

Wyślij paczkę na adres:
Magazyn Zwrotów i Reklamacji NETFOX,
ul. Kazimierza Wielkiego 58, 32-400 Myślenice

Gdy tylko Twój zwrot zostanie pozytywnie rozpatrzony, zwrócimy Ci należność za zamówienie


REKLAMACJE

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. 

  • Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje w momencie otrzymania przez sklep Kadax.pl zgłoszenia reklamacyjnego.
  • W przypadku, gdy po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzisz wadę prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
  • Paczkę z reklamowanymi produktami nadajesz na nasz koszt. 
  • Po otrzymaniu przez sklep Kadax.pl zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera
  • Jeśli wysyłasz zwrot w paczce w której otrzymano zamówienie – usuń stare oznaczenia i przyklej nową etykietę zwrotu.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje do 14 dni od momentu otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Kadax.pl zaproponuje Ci wymianę produktu na nowy lub zwrot należności w takiej samej formie.
  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  • W przypadku problemów z przygotowaniem bądź realizacją reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym bok@kadax.pl.

Jak reklamować produkty w Kadax.pl?

Pobierz i uzupełnij formularz reklamacji produktu

Wyślij go wraz ze zdjęciami przedstawiającymi wadę na adres reklamacje@kadax.pl

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych, by ustalić wszelkie szczegóły

Spakuj towar i przekaż paczkę wysłanemu przez nas kurierowi

Rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy o formach jej rozwiązania